Dostava – uvjeti i cijene

Isporuku robe vršimo putem dostavne službe MBE  za područje cijele Hrvatske.

Svi će proizvodi biti zapakirani tako da se izbjegne bilo kakvo oštećenje prilikom transporta.

Dostava je BESPLATNA za sve narudžbe iznad 500,00 kn. ( cijela Hrvatska ).

*Besplatna dostava uključuje dovoz do adrese ( bez nošenja )
– nošenje – 20,00 kn po katu / 1 aparat – samo Zagreb i okolica

Cijena dostave kurirskom službom:

Za proizvode do težine 2 kg cijena dostave je 25,00 kn

Nape:  50,00 kn

Napomena: dostava  kurirskom službom ne podrazumijeva montažu i ugradnju naručenih artikala.

PREMIUM DOSTAVA ( 2 u 1 ):

Osigurali smo Vam jedinstvenu uslugu dostave sa uključenom montažom napa u isto vrijeme od strane stručnih majstora (trenutačno samo za područje grada Zagreba i okolice te Istre) sa danom dostave i montaže prema dogovoru.

Premium dostava uključuje i zbrinjavanje ambalaže te odvoz starih napa.

Cjenik premium dostave: ( samo za područje Zagreba i okolice te Istre )

  • Podgradne klasične nape………………………..300,00 kn
  • Klasične kamino nape……………………………..500,00 kn
  • Ugradbene nape ………………………………………500,00 kn
  • Dekorativne nape ……………………………………600,00 kn
  • Otočne nape …………………………………………….750,00 kn
  • Stropne nape …………………………………………1.000,00 kn
  • Integrirane nape u ind. ploču …………………750,00 kn
  • Indukcijske ploče ……………………………………..400,00 kn

U cijenu su uključeni svi radovi za ugradnju osim građevinske stolarske, električarske, pripreme . Potrebni kablovi i cijevi kao i eventualni ostali priključci također nisu uključeni u cijenu. Za dodatne zahtjeve cijena po dogovoru tj. izvidu.

U cijenu premium dostave uključena je dostava do 2. etaže bez lifta – dodatak po etaži je 20,00 kn po aparatu.

Rok dostave
Putem MBE-a kupcu se roba dostavlja do ulaznih vrata zgrade.
Dostavu obavljamo u roku od 3 – 5 radna dana (ovisno o mjestu dostave),  osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Subote, nedjelje i praznike ne računaju se u rok dostave.

Obaveze kupca
Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Kupac prilikom uručenja treba provjeriti sadržaj pošiljke za sve pripadajuće dijelove navedene u specifikaciji proizvođača. U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što je ranije moguće!

U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera koje je isti vratio u Ehome bez isporuke kupcu i sl.) Ehome.hr ne preuzima odgovornost na „prvi rizik” i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.

VAŽNO: Ako ne primite robu u dogovorenom roku, molimo Vas da nas obavijestite što je prije moguće mailom ili telefonom!